8 Φεβ 2009

Πολύχρωμες σκέψεις

Γεννήθηκα τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1980, μεγάλωσα, έχασα δύο χρόνια στο χακί στην Κύπρο και μετά έφυγα... Όταν ταξιδεύω πίσω δύο πράγματα βεβαιώνομαι ότι κουβαλάω μαζί μου: το αντιηλιακό μου και το εισιτήριο επιστροφής!
Χαχαχα.

Οικογενειακή κατάσταση: Ελεύθερος, ωραίος και gay.

Γιατί ξεκίνησα το blogging? Μάλλον για να καταγράφω κάπου τις σκέψεις μου μην τις ξεχνάω... Σκέψεις ενός μυαλού που δεν διάλεγει ανάμεσα στο άσπρο και το μαύρο, αλλά προτιμά την ομορφιά των χρωμάτων που δημιουργούν τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα των ανθρώπων, των τόπων και των αισθήσεων.

Tα λέμε

4 σχόλια:

  1. Χρωματίζω πρώτος τις σκέψεις μου και σε χαιρετώ!
    Χαίρομε πραγματικά για πολλούς λόγους.

    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς τον. Μακάρι να κάνεις καλό ποδαρικό. Χαχα.

    Σ' ευχαριστώ για τη βόλτα που έκανες και το μήνυμα που άφησες.

    Σε διαβάζω τακτικά και σε κάποια πράγματα έχω ταυτιστεί γιατί όλοι περάσαμε από τα ίδια στάδια.

    Μια μικρή συμβουλή (τώρα που είμαστε ακόμη μεταξύ μας ;-p ) είναι να χαλαρώσεις και να κάνεις αυτό που γουστάρεις. Μην δίνεις πολύ βάρος μην "αποκαλυφθείς" είτε διαδικτυακά είτε σε φίλους. Προσπάθησε να εκμεταλλευτείς την περίοδο που είσαι στην Αθήνα. Αφησε τον άππαρο σου χωρίς σφικτά λουριά από τα πρέπει και τους φόβους σου. Θα το χαρεί κι εκείνος και θα σε ευχαριστήσει μετά.

    Θα τα λέμε, να είσαι σίγουρος :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :)
    Αθήνα δεν είμαι αλλά δεν αλλάζει κάτι!
    Ελπίζω εσύ να είσαι ήδη χαλαρός, από 'δω θα το παλέψω σιγά-σιγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται πως ο Αθηνοκεντρισμός είναι σαν ιός. Με το που ζεις λίγο εκεί κολλάς. Χαχα. Αυτή την εικόνα είχα στο μυαλό μου. Λάθος μου.

    Μην κάνω τον έξυπνο κι εγώ τώρα. Μου πήρε και μένα καιρό μέχρι να χαλαρώσω αλλά αξίζει το κόπο η προσπάθεια. Ίσως να ήμουν και τυχερός αφού γνώρισα και καταπληκτικούς ανθρωπους. Μπορεί να μην ήταν οι θεογκόμενοι αλλά είχαν χρυσή καρδιά, κι αυτό μετράει τελικά.

    Καλές αναβάσεις να έχεις και θα τα λέμε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή