6 Μαΐ 2009

Οι πούστηδες και τα παλλικάρια

"Διαβάζω το άρθρο του κ. Παναγιώτη Καπαρή στον "Πολίτη" της 26/04/2009 "Πούστηδες και παλικάρια δεν γίνονται μαλλιά κουβάρια" και διερωτώμαι: μα πώς μπορούν να εκφράζονται τέτοιες απόψεις εν έτει 2009 και εμείς οι υπόλοιποι να τις ανεχόμαστε; Ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία φορά είναι που κάποιος εκφράζεται για την ομοφυλοφιλία και τους ομοφυλόφιλους με τέτοιο υβριστικό ύφος και η απορία μου παραμένει: μα πώς είναι δυνατόν κάποια άτομα να εθελοτυφλούν και να αρνούνται να αποδεχτούν κάποιες αλήθειες που περνούν καθημερινά από μπροστά τους; Πώς είναι δυνατόν ο κ. Καπαρής να είναι ενημερωμένος (έστω και, προφανώς, πολύ επιφανειακά) για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των Γάλλων και για κάθε λογής περιθωριακά κόμματα των Ολλανδών και να περνά απαρατήρητο από μπροστά του το γεγονός ότι εκατομμύρια ομοφυλόφιλοι παγκοσμίως είναι υποδείγματα έντιμων και χρήσιμων πολιτών, υγιών προσωπικοτήτων και πιστών συντρόφων; Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για να αποβάλουμε από μέσα μας αυτήν την ανασφάλεια που μας διακατέχει για καθετί διαφορετικό; Και γιατί πάντα η Εκκλησία μας να βρίσκεται πίσω από τέτοιες ατεκμηρίωτες και γεμάτες μίσος απόψεις, που κάθε άλλο παρά τιμούν την κοινωνία που ζούμε; Πώς είναι δυνατόν να αποκαλούνται οι ομοφυλόφιλοι ασθενείς και να κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία με τους "κλέφτες, τους φονιάδες και όλους τους αμαρτωλούς"; Πώς μπορούν μορφωμένα άτομα όπως ο κ. Καπαρής να συμπεραίνουν ότι οι σωματικές και οι ψυχολογικές αντιδράσεις των ομοφυλοφίλων είναι μη υγιείς και αφύσικες λαμβάνοντας υπόψη προφανώς μεμονωμένες περιπτώσεις (αν όχι και φανταστικές), αγνοώντας τη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων; Αν στο άρθρο τού κ. Καπαρή αντικαθιστούσε κάποιος τη λέξη "ομοφυλόφιλος" με τη λέξη "μαύρος", πόσες θύελλες αντιδράσεως θα ξεσηκώνονταν; Γιατί, άραγε, να μη συμβαίνει το ίδιο και σ' αυτήν την περίπτωση; Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για να αποβάλουμε από μέσα μας το φόβο και το μίσος για την ύπαρξη των ομοφυλοφίλων; Μήπως τελικά δεν φταίνε άτομα όπως ο κ. Καπαρής, αλλά τα ομοφυλόφιλα άτομα της Κύπρου που ανέχονται τέτοια αισχρά ψεύδη εναντίον τους και κρύβονται λες και έχουν κάτι κακό να κρύψουν; Ή μήπως φταίει η χριστιανική μας ανατροφή, που για αιώνες τώρα μας έχει στερήσει τον αυτοσεβασμό και την ελευθερία της σκέψης και μας έχει μάθει να σκύβουμε σαν ζώα στο παχνί μιας "θεόσταλτης" αλήθειας; Γιατί, άραγε, κάποιοι να θεωρούν αποκλειστικό δικαίωμά τους να μπορούν να συνυπάρχουν σε αγαπητικές σχέσεις, από τη στιγμή μάλιστα που είναι ευρέως γνωστό ότι τέτοιες σχέσεις είναι δυνατές, και καθόλου επικίνδυνες, και από ομοφυλόφιλα άτομα; Γιατί πάντα η Εκκλησία να είναι η τελευταία που να παραδέχεται ως ξεπερασμένες και επικίνδυνες τέτοιες προκαταλήψεις του παρελθόντος; Και γιατί τέτοιες προκαταλήψεις τις περισσότερες φορές να ξεπροβάλλουν από τους κόλπους της Εκκλησίας; Διερωτώμαι και θλίβομαι πραγματικά. ΓΠ"

Επιστολή στον Πολίτη, 06/05/2009

Μετέφερα μια επιστολή που στάληκε και δημοσιεύτηκε στον Πολίτη, με αφορμή ένα κείμενο που είναι αλήθεια ότι στην δημοσίευση του την πρώτη μέρα δεν το είχα προσέξει.

Διαβάζοντας το κείμενο η απορία μου είναι αν επιτρέπεται μια εφημερίδα να προωθεί με τέτοιο τρόπο ρατσιστικές κι ακραίες απόψεις. Αλήθεια, αν αντί πούστης έλεγε "μαύρος", "στραβός", ή ακόμα και "Τούρκος" θα καταδεχόταν να το δημοσιεύσει ο Πολίτης; Το δημοσίευσε γιατί ήξερε ότι δεν θα υπάρξει σοβαρή αντίδραση. Ακόμα και η επιστολή που στάληκε μόνο με αρχικά ονόματος, είναι έκπληξη για μένα αν κι ευχάριστη.

Στο βαθμό που εμείς μένουμε μακριά και σιωπηλοί δεν πρόκειται καμία κοινωνία να μας παραχωρήσει από φιλανθρωπία τίποτα. Αρα, το ζήτημα είναι πως αντιδρούμε. Οφείλουμε ν' αντιδρούμε. Κάθε φορά που διαβάζω τέτοιες αθλιότητες, νιώθω χαστούκια στο πρόσωπο... που δεν έχω το θάρρος ν' αντιδράσω. Το παλεύω στο μυαλό μου αλλά πέραν από αυτό το blog δεν κάνω τίποτα άλλο. Με στεναχωρεί, με τρώει κι όμως ακόμα δεν έχω το θάρρος (ακόμα) ν' αντιδράσω.

ΥΓ: Τώρα για την εκκλησία το έχω ξαναγράψει. Ότι θέλει ας κάνει στο δικό της οίκο. Ας ορίζει αμαρτία και μιάσματα ότι ποθεί η ψυχή της. Μ' ενοχλεί μόνο όταν παρεμβαίνει στο δημόσιο χώρο και στα ατομικά μου δικαιώματα. Σ' αυτή την περίπτωση δεν νομίζω ότι αυτό είναι μείζον θέμα του κειμένου, οπότε δεν μ' ενδιαφέρει αν οι παπαδές (δεν) μπερδεύουν τα ράσα με ζαρτιέρες και αν θεωρούν παλλικάρια τους εαυτούς τους και κάποιους άλλους πούστηδες.

ΥΓ2: Διευκρίνιση - την επιστολή δεν την έστειλα εγώ. Η σύνταξη μια πρότασης προφανώς προκάλεσε σύγχυση. Ο μάγκας που την έγραψε και την έστειλε είναι ο ΓΠ, όπως υπογράφει το κείμενο του. Μπράβο του!

25 σχόλια:

  1. αυτό είναι το πρόβλημα, όταν ο καθένας θεωρεί την προσωπική του άποψη κανόνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίδες που δεν χρειάζεται να ανατρέξουμε στα αρχεία των εφημερίδων από το 1982 για να βρούμε τέτοια δημοσιέυματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εισπνοή, εκπνοή, όοοοχι, δεν του κάνω την χάρη...
    όπως και να 'χει, ο τύπος έγραψε άρθρο για την πουσκια με αφορμή το τι γίνετε στην Γαλλία και τα μοναστήριο... οπού μόνη διέξοδος είναι... η πουσκια;!;!;! Τόσο πολλά τον ενοχλεί και παρόλο που συμφωνεί με την ιατρική, διαπιστώνει ότι οι πουστιές εν πέλλοι!

    το bold με βρίσκει σύμφωνο 100%, δυστυχώς τέτοιο κουράγιο δεν με διακατέχει παρομοίως και στην τελική έχουμε ότι μας αξίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγνωμη κιολας, αλλα "δεν" φταιει ο εν λογω κυριος αλλα ολοκληρη η κυπριακη κοινωνια, και μια μεριδα των gay κυπριων, που κρυβεται πισω απο το δαχτυλο της. Αν οι gay κυπριοι ειχαν διεκδικησει τη ζωη τους, δεν θα επιτρεποταν σε κανεναν να μιλα με τετοιο τροπο για κανεναν συμπολιτη του. Καθε φορα που ερχομαι στο νησι νιωθω εναν εκδηλο ψευτο-συντηρητισμό. Καποιος να αντιδρασει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλά ο πολίτης έχει δείξει δείγματα και στο παρελθόν για τι είδους δημοσιογραφία ασκεί, άρα το συγκεκριμένο άρθρο δε με εκπλήσσει που δημοσιεύτηκε εκεί. όπως επισημαίνεις είναι θετικό που δημοσίευσε και την απάντηση.
    τώρα αν θα αντιδρούσε κανείς αν το άρθρο έλεγε μαύρος... επέτρεψε μου να έχω τις αμφιβολίες μου.
    έχεις δίκιο όμως, όπως και ο συγγραφέας της επιστολής ότι πρέπει επιτέλους να οργανωθούν και να αντιδρούν οι gay στην κύπρο γιατί αρκετά ανελαστική είναι αυτή η κοινωνία, ας αρχίσει να ακούει και την άλλη άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ax pessss ta!

    Monoi mas diekdikoume kai mono mesw tou aktivismou katafernoume en telei na exoume...

    Loipon ksekinw ekstrateia!
    Opoios antidra se ratsistikes symperifores: graptes,agrafes/proforikes klp
    tha kerdizei mia karamela apo Emena!

    paei? :Pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ έχω να πω ένα πράγμα, κι επειδή ο θείος John Stuart Mill το είπε (προφανώς) καλύτερα από μένα, θα δανειστώ τα λόγια του:

    The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns him, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.

    Αν αρχίζαμε από εκεί, ο κόσμος θα γινόταν πολύ γρήγορα πολύ καλύτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα διαβασα και εγω, και κατι τετοιοι ψυχοπλακωνουν τα νεαρα gay ατομα, πιστευοντας οτι εχουν καποια ασθενεια, κατι τετοιοι μαλα@@ς με κανουν και νοιωθω προσβεβλημενος, ρακος. Κατι τετοιοι μου ριχνουν την ψυχολογια και το ηθικο μου..

    Πολλα πολλα συγχαρητηρια που εστειλες εσυ επιστολη, και ακομια πιο πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λέει ο τύπος "[Η εκκλησία] Δέχεται τον άνθρωπο και προσπαθεί να τον βοηθήσει να ξεπεράσει την ασθένειά του, όπως προσπαθεί να βοηθήσει τους ναρκομανείς, τους κλέφτες, τους φονιάδες και όλους τους αμαρτωλούς. "

    Δεν εκατάλαβα δηλαδή, γιατί τους κλέφτες τζιαι τους φονιάδες κατά την εκκλησία βάλλουμεν τους φυλακή τζιαι όχι τους πούστηδες;

    Τζιαι προς το τέλος συνεχίζει "υπάρχουν πολλοί ομοφυλόφιλοι ή πολλοί με τέτοιες τάσεις, που καταφεύγουν σε έμπειρους πνευματικούς πατέρες, λαμβάνουν βοήθεια και καταφέρουν να νικήσουν, είτε τη φύση, είτε τα πάθη τους και έχουν μια απόλυτα φυσιολογική ζωή"

    Διερωτούμε τι φύση έχουν οι θρήσκοι άμα πρέπει να την νικήσει κάποιος για να έχει απόλυτα φυσιολογική ζωή;

    Δύσκολα πράματα να είσαι χριστιανός στην Κύπρο, είτε πούστης είσαι είτε παλλικάρι. Φαντάσου να είσαι τζιαι πούστης τζιαι παλλικάρι όπως τον κκάλαρφουλ που τολμά τζιαι διεκδικεί έναν μινιμουμ σεβασμό. Μπράβο ρε τσιάκκο όποιος τζιαι να σαι!! Συμβάλλεις στην καλλυττέρευσην της περιβάλλουσας αισθητικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι κομπλεξάρες που είστε εσείς οι αδελφές και εσείς οι φιλο-αδελφές(κρυφές αδελφές δηλαδή). Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους gay, ούτε με νοιάζει τι κάνουν στο κρεβάτι τους. Όμως να μου διεκδικούν και δικαιώματα για γάμους υιοθεσίες και μαλακίες αυτά είναι γελειοδέστατα!!
    Κάντε μάνα μου τις ανωμαλίες σας, αλλά πίσω που την κλειστή πόρτα του δωματίου όχι δημοσίως.

    Τόσο πολλά μετρά η γνώμη της εκκλησίας για σας ή βρίσκεται αφορμές για να τη θάψετε;
    ΓΕΛΟΙΟΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και η φυλλάδα ΠΩΛΗΤΗΣ εκφράζει τις αντιρατσιστικές και προοδευτικές της ροπές μόνο όσον αφορά τα ελληνοτουρκικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Thanos
    Πόσο δίκαιο έχεις. Το χω ξαναγράψει ότι πρώτα και κύρια πρέπει οι μάχες μας να είναι με τον εαυτό μας. Να γίνουμε εμείς λίγο καλύτεροι και λίγο περισσότερο ανεκτικοί και μετά θα φτιάξει προς το καλύτερο και αυτό που αποκαλούμε "κοινωνία".

    @gay super hero
    Ποιο 1982.. εχώ είχα αφήσει σχόλιο ακόμα και για το 1950! 59 χρόνια αργότερα για τα ίδια πράγματα μιλάμε. Ανατριχιάζω.

    @apparos
    Μας αξίζει Άππαρε; Αυτό πρέπει να σκεφτόμαστε μπας κι αντιδράσουμε.

    @One of the people
    Συμφωνώ απόλυτα, γι αυτό λέω ότι νιώθω χαστούκια κάθε φορά που καταπίνω τέτοιες αθλιότητες. Πρέπει να βρούμε το θάρρος ν' αντιδράσουμε.

    @Dorothea
    Δεν τους επιτρέπει ο πολιτισμένος τους λόγος να δεχθούν ραστιστικά κείμενα για μαύρους και μάλιστα χωρίς να τύχει κανενός σχολίου από κάποιο συντάκτη!

    @G Spot Unveiled©
    Ακτιβισμός και Κύπρος, σε μία πρόταση δύσκολα θα γίνει σε όλους τους τομείς. Πρέπει όμως να αλλάξουμε τα πράγματα. Όχι ν' αλλάξουν, να τα αλλάξουμε!

    @Lalù
    Μακάρι να ήταν κοντά στην πραγματικότητα αυτή η αναφορά. Μέσα από αυτή την εξατομίκευση πρέπει να ξεκινήσει η προσπάθεια. Όχι μόνο να περιορίζουμε τις ενέργειες μας σε πράγματα που μας αφορούν, αλλά ίσως όταν κοιτάμε προς τα έξω η έγνοιας μας να μην είναι ο περιορισμός των δικαιωμάτων αλλά η προστασία τους.

    @Salonika3 και
    Aceras Anthropophorum
    Μακάρι να είχα το θάρρος να στείλω εγώ την επιστολή έστω και με τα αρχικά μου. Απλώς μετέφερα στο μπλογκ μια επιστολή που ένας συμπολιτής μας έστειλε και δημοσιεύτηκε ως απάντηση. Εκείνος είναι ο τσιάκκος και το αληθινό παλλικάρι. Εγώ (ακόμα, ελπίζω αυτό να το αλλάξω σύντομα) δεν έχω το θάρρος ούτε μια επιστολής με τα αρχικά μου. Μόνο αυτό το blog έχω, ανώνυμα. Ζηλεύω το θάρρος του. Ελπίζω να τύχει να διαβάσει το blog γιατί του αξίζουν όσα του γράψατε.

    @κουκουλοφόρος/ -ροι
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη. Να μας ξανάρθετε... όταν θα απουσιάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O anwnymos prwta na mathei orthografia kai meta na thelei na ekfrasei kai apopsi...

    Mou exei gnwmi kai i kathe teleutaia-amorfwti!

    Eleos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο ανώνυμος είναι όλο αντριλίκι και αγριάδα. Κοίτα πλακα όμως, δεν έχει καν τα αρχίδια να μας πει το ονοματάκι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φονιάδες των πρωκτών πισογλετζέδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν η αδρωπιά ήταν η αναίδια κάποιου να βρίζει ή να απαξιώννει τους άλλους, έν ήσιαν να σιει πολλούς αδρώπους η Κύπρος. Πρόσέξετε τους μηχανισμούς κοινωνικής τρομοκρατίας που χρησημοποιεί (εύστοχο το κουκουλοφόρος). Πρώτα απαξιώννει τους γκέιες (αδερφές, ανώμαλοι, γελοίοι) τζιαι μετά προσπαθεί να συμπεριλάβει στην τάξη που ο ίδιος καθόρισε σαν βρώμικη όποιο υπερασπιστεί τα θύματα της ιδεολογίας του (φιλο-αδελφές = κρυφές αδερφές). Αυτή η μέθοδος δεν θα ήταν καν άξια λόγου αν ήταν ζήτημα συμπεριφοράς από ένα ανθρωπάκι τύπου "θρήσκος" σε λίστα σχολίων σε μπλόγκ. Το ζήτημα είναι ότι είναι κυρίαρχη συμπεριφορά στους μηχανισμούς κοινωνικής στρωμάτωσης τζιαι δημιουργίας ιεραρχίας. Αν ήμουν ένας εικοσάρης-κοσπεντάρης με τες συνήθης ανασφάλειες για τον ανδρισμό μου (άραγες σου εν να βρω γεναίκα να με αγαπήσει; πόσον άνδρας είμαι; πόσο είμαι ικανός να ικανοποιήσω την γεναίκα που ερωτεύτηκα;...) το να με αποκαλέσει κάποιος κρυπτοαδελφή, κοινώς να πει ότι ππουστοδείχνω, θα ήταν ίσως αρκετό να συντρίψει την αυτοπεποίθηση μου, την πίστη στον εαυτό μου. Θα ήταν πάντως αρκετό να μου κλείσει το στόμα μου. Στην αρρένα του ανταγωνισμού ποιός θα πιάσει το καλλύττερο θυλικό, ποιός θα πιάσει την καλλύττερη θέση, ποιός θα κάτσει πουπάνω στην επαγγελματική ιεραρχία, ποιός θα κάμει κουμάντο στην παρέα, ποιός να είναι ο ντόμιναντ άνδρας στην μπάντα, η κοινωνική τρομοκρατία πιάννει τόπο. Είναι το πιό αποτελεσματικό όπλο. Με ένα σπάρο δυό τριγώνια. Το ανδράκι σκοτώννει την εικόνα αυτού που φοβάται για τον ίδιο του τον εαυτό ή για τον γιό του αν εν μεγάλος (να ππουστέψει), φκάλλοντας που τη μέση τζιαι όποιο μπορεί να σταθεί ομπρός του.

    Έππεσες σε λάθος θύμα θρήσκο ανδράκι. Εσκλέρινα ήδη τζιαι δεν φοούμαι για τον ανδρισμό μου. Ακριβώς εγώ βρίσκω γελοίο αυτό που εσύ θεωρείς βρισιά (κρυπτοαδελφή). Αυτό βέβαια που είναι γελοιότητα στα δικά μου μάτια είναι τρόμος για νέα παιθκιά που ψάχνονται τζιαι φοούνται. Είναι ιδίως άδικο για αυτούς που στιγματίζεις. Εγώ άτε, είμαι κρυπτοαδελφή. Ο κκάλαρφουλ τζιαι οι άλλοι κκάλαρφουλ πον "πραγματικές αδελφές" φαντάσου τι ντροπή θα έπρεπε να νοιώσουν για την ύπαρξη τους.

    Κκάλαρφουλ η μόνη αξία που έχει η ύπαρξη σου είναι να αποτελεί βρισιά για μένα. Είμαι κρυπτοκκάλαρφουλ. Τόσο είσαι ξημαρισμένος που εγώ θα έπρεπε να ντρέπομαι διότι στα μάτια του ανώνυμου σου μοιάζω.

    Άι γαμήσου σε κανένα πατέρα της εκκλησίας να ασπρίση η ψυσιή σου, ξημαρισμένε ανώνυμε. Έν αντρέπεσται τζιόλας τζιαι βάλλετε το Χριστό τζιαι τη έννοια της αγάπης στο στόμα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ε ανωνυμε 8 μαιου με φοάσαι για τον πρωκτό σου. Αν δεν το τραβά η ψυσιή σου δεν νομίζω να έρτει κανένας να σου τον πειράξει. Πήαιννε να διαδηλώσεις για άλλα πράματα πιο επικίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αρχίζω να σε καταλαβαίνω. Όταν ένας πολλά μαλάκας αισθάνεται την ανάγκη να γραψει εδώ για να το παίξει νταής κι έτσι, τι να πω. Κρίμα να μην μπορεί να το πει κατάμουτρα να φάει κ κανα 2 ψιλές, γαμώ το σίστο σας γαμώ, που αν το γαμούσατε και ήσασταν νορμάλ δε θα καθόσασταν να γράφετε τέτοιες μαλακίες σε στυλ ρουφιάνου της κατοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κι όταν ρε βλαμένοι δεν είστε ανεκτικοί και δίκαιοι με το διπλανό σας, περιμένετε να είναι οι ξένοι δίκαιοι με σας? ναπάλμ θα πέσει να σας κάψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Anonymous said μεταξύ άλλων: "Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους gay." [...] "ΓΕΛΙΟΙ".

    Εν μπορώ παρά να γελάσω με την πνευματική ανωριμότητα του κάθε αμπάλατου (δηλαδή unbalanced - προφανώς). Φαντάζομαι πως ούτε με τους Τουρκοκύπριους (δηλαδή ππουστότουρκους) έχει πρόβλημα, φτάνει να παν να ζήσουν στον γαμόσηιστο. Ούτε θέλω να σκεφτώ πόσο δεν έχει πρόβλημα με τους Τούρκους γκέι.

    Colourfull μου, ως επιστήμων θεωρώ πιο εύκολο να κάμεις ένα γκέι στρέιτ, παρά να γιάνεις περιπτώσεις σαν του Ανώνυμου. Οπότε όπως καταλαβαίνεις καλέ μου, προτεραιότητα έχουν οι γκέι, εν μπορούμε να τους γιάνουμεν ούλλους. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κκάλαρφουλ απάντησεν ο Δεφτεράς του κυρίου Καππαρή στον Πολίτη

    http://defteras.blogspot.com/2009/05/blog-post.html

    Εσκέφτηκα τζιαι αυτό που έγραψες θεωρώντας τον εαυτόν σου όχι αρκετά τολμηρό να υπογράψεις μιαν απάντηση έστω τζιαι με τα αρχικά σου.

    Φίλε μου να μην νοιώθεις ανοχές. Εμείς που γράφουμεν επώνυμα, ή ιμι-ανώνυμα δεν έχουμε να χάσουμε τίποτε τζιαι για αυτό το κάμνουμε, όχι επειδή έχουμε μέγα θάρρος. Άτε εμέναν είπαν με οι αναγνώστες σου κρυπτοαδελφή. Τί έπαθα. Ούτε η γεναίκα μου θα με κοιτάξει με διαφορετικό μάτι, ούτε ο πατέρας μου θα αρρωστήσει από ντροπή.

    Το πόσο επώνυμα θα ζήσεις την προσωπική σου ζωή μόνο εσύ θα το κρίνεις λαμβάννοντας υπόψη το κόστος που θα έχεις εσύ τζιαι τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Κρίνεις το κόστος σε σχέση με το κέρδος τζιαι πράττεις ανάλογα, είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα. Με ενοχές πρέπει να έσιει με τίποτε. Εν σε κανούν οι διακρίσεις στες οποίες υπόκεισαι τζιαι έσιεις ανάγγη να προσθέσεις πουπάνω τζιαι τες ενοχές; Άτε, συνέχισε να κάμνεις τη ζωή σου όπως κρίνεις ότι εν καλλύττερο για σένα τζιαι τα υπόλοιπα εν μουσκουρούθκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Για τις απαντήσεις που δώσατε στο(υς) ανώνυμο(υς) δεν θα πω τίποτα γιατί ανάρτησα νέο κείμενο κι εξηγώ πως θεωρώ ότι εγώ οφείλω ν' αντιμετωπίζω την κατάσταση.

    @Aceras Anthropophorum
    Ευχαριστώ που άφησες το link. Είχα διαβάσει βιαστικά το πρωί στον Πολίτη ότι υπήρχε δεύτερη απάντηση αλλά δεν είχα προλάβει να την εντοπίσω.

    Για τα υπόλοιπα που λες, περιέργως δεν συμφωνώ απόλυτα. Σε προσωπικό/ οικογενειακό επίπεδο όλα αυτά που λες περνούν από το μυαλό μου. Ειδικά σ' ότι αφορά την οικογένεια μου. Εγώ ούτως ή άλλως δεν μένω μόνιμα Κύπρο και στο εξωτερικό επιλέγω σε ποιους το λέω. Όμως αν μείνω σ' αυτά νιώθω ότι λιποτακτώ από μια μάχη που κάποτε, κάποιος θα πρέπει να δώσει για ν' αλλάξει κάτι. Τελοσπάντων, σκέψεις είναι αυτές... Ίδωμεν!

    Καλή σου βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Aύριο, μεθαύριο, ή με τα χρόνια θα γραφούν
    οι στίχ’ οι δυνατοί που εδώ ήταν η αρχή των."

    Κ.Καβάφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή